היום אני אספר לכם על קבוצת הוואטסאפ הייעודית שיש לי… לשתיית מים! אתן לכם רעיונות להפוך את המים שלכם ליותר מעניינים, טעימים וגם יפים! ואחשוף את המתכון הסודי ל"מי נעורים של מנדי". 

ת'אמת, אני לא זוכרת מתי בדיוק התחלתי לשתות מים – מה שבטוח שזה לא היה בילדות שלי. אי שם באנגליה כיכב כד מיץ התפוזים על השולחן, ולא זכור לי אי פעם שהיו מים על השולחן. המודעות שלי למים באותם ימים הייתה מאוד נמוכה כי פשוט לא הכרתי אותם (כמה שזה נשמע מצחיק – או עצוב בעצם). אני שמחה לבשר (והגוף שלי עוד יותר שמח) שדברים השתנו, והיום אני מפצה ומפנקת את הגוף שלי עם הרבה מאוד מים והגוף לגמרי אומר לי תודה על זה.

6 סיבות למה אני שותה כל כך הרבה

כי "מים זה החיים", לא סתם אני לא אפול לקלישאות כאלה – זה הרבה יותר פשוט מזה  –

  1. אני מרגישה קלילה, מאוזנת, אנרגטית ולא כבדה
  2. אין לי סחרחורות (גם לא אחרי מאמץ אינטנסיבי) או כאבי ראש 
  3. אני מצליחה לעשות אימון כפול של אומנות לחימה במשך 3 שעות פעמיים בשבוע (למרות שזה עדיין קשה!) 
  4. אני מתאוששת מהר בין החלקים באימון 
  5. אני לא צמאה באימון ולא מסיימת אימון כשיבש לי בפה 
  6. זה מרגיע אותי אם אני בלחץ

בקיצור זה פשוט עושה לי טובבבבבבבב!!!! ואין לי ספק שזה יעשה לכם טוב גם. 

אפטר אול מים זה החיים! 😉

5 הטיפים שלי לשתיית מים

1. לשתות מבקבוק ולא מכוסות. 

גם כי רצוי לספור כמה שותים, ומבקבוק זה הרבה יותר קל לספור, וגם כי מבקבוק יש נטייה לשתות יותר כי אתה מסתובב עם זה וזה זמין לך וזה מתזכר לך שהוא קיים. 

אז אני סופרת 6 בקבוקים של 750 מ"ל ביום של אומנות לחימה גונג פו – וביום "רגיל" איזה 4. אתם כבר תמצאו את מה שמאזן אתכם.

2. קבוצת וואטסאפ.

זה התחיל עם קבוצת וואטסאפ רק עם עצמי (פסיכי ברמות קשות) ועכשיו יש בקבוצה כבר עוד 2 חברים (עדיין פסיכי, אבל הפסיכיות מתחלקת). אנחנו פשוט שמים מספר שמסמן על איזה בקבוק אנחנו – ולא, אנחנו לא דנים בנפלאות המים שם – הגזמתם! 

3 לתכנן את השתייה.

עד שאני עוזבת לעבודה אני ממש מאלצת את עצמי לשתות את הבקבוק הראשון, וככה במהלך היום אני שמה לי יעדים לשתייה!!! (וויי זה באמת נשמע קרייזי, אז בואו נעבור הלאה במהירות…)

4 "מי הנעורים של מנדי" 

זה התחיל לפני כמה שנים כשהבאתי ג'ארה של המשקה לאירוע גונג פו וזה תפס והשם (שהמאמן נתן לדעתי) גם תפס.

אז מדובר בעצם במים שאני משרה בתוכם מלפפונים במהלך כמה שעות טובות ואז מוסיפה לימונים בלי קליפה (שלא יהיה מר) ונענע. ובסוף המון המון קרח. 

5 תנסו, תטעמו, תפסלו או אולי תתאהבו ברעיונות האלה כתוספת למים:

א. ג'ינג'ר ונענע

ב. פירות כמו תפוח, תפוז, אגס, תותים, פטל ונענע (וזה ה-FRUIT WATER האמיתי) 

ג. אבטיח ועלי בזיליקום

ד. לימון וגרעיני צ'יה

ה. מקלות קינמון ונענע 

ו. לימון ולבנדר 

ובונוס (למי שהגיע עד לכאן) 3 טיפים חשובים מהמורה שלי ליאור ורדי: 

א. לא לשתות בקבוק שלם במכה, כי זה "מעמיס" יותר מדי על הכליות וגורם להפרשת נוזלים מוגברת.

ב. להגביר את השתייה לקראת האימון כדי להישאר רוויים באימון, לא לשתות רק בבוקר אם האימון בערב.

ג. גם בחורף צריך לשתות! 

אז אם לקחתם איזה רעיון מכאן אחלה, וגם אני אשמח לקחת רעיון מכם. אז תשתפו אותי כמה אתם שותים ביום והאם יש לכם פטנטים יותר משוגעים משלי?

הבהרה: הפוסט הזה אינו ממומן על ידי מי שקמה חולון-אזור-בת ים !