שיעורי Movement

לקפוץ, לזחול, לרוץ למרחקים קצרים, לטפס, לרקוד... מאז ומתמיד הגוף שלנו נועד לזוז!

אז נכון, זה אולי לא מרגיש ככה כשאנחנו מבלים את רוב הזמן שלנו בישיבה או בעמידה,
אבל גוף האדם תמיד במיטבו כשהוא בסביבה דינמית. אין מה לעשות – תנועה היא בטבע שלנו.

הגיע הזמן לגלות מחדש מה אתם באמת מסוגלים לעשות, ולא פחות חשוב, ליהנות מכל רגע בדרך.
lior

אז מה זה אומר אימוני Movement?

לאלו שאינם מתאמנים בשיעורי אומנות הלחימה שלנו - אתם בטח אומרים לעצמכם "אנחנו כבר יודעים לזוז וממש לא צריכים אימון כדי ללמוד את זה".

נכון, יכול להיות שאתם מסוגלים להגיע מהמכונית עד המשרד, ואולי מהבית עד מכון הכושר כמה פעמים בשבוע. אבל האם זה אומר שאתם באמת בתנועה?

חישבו על זה רגע, אם אתם עושים אותן תנועות בסיסיות שוב ושוב. גם אם אתם גומעים מרחקים על ההליכון או בונים שרירים כמו "דה רוק", אתם עלולים לקבע מדי את הגוף, וללמד את הגוף שמותר לו "לאבד" את החופש שפעם היה לו...
במצב כזה, ברגע שתנסו לעשות פעולות מורכבות יותר, ייתכן שהגוף יצעק לכם "עד כאן", או חמור מכך, יש סיכוי גבוה יותר לפציעות. ואם תרצו ללמוד תנועות חדשות במסגרת אימונים או תחביב כזו או אחרת - יהיה לכם בהחלט קשה יותר ומייאש.

בשיעורי Movement בניהולו של ליאור ורדי תכירו צורת חשיבה חדשה לגמרי בכל מה שנוגע לדרך בה אתם זזים. אתם תתחילו לחשוב במונחים של תנועה, ולא רק של "כושר", וכאן ייפתח לכם עולם שלם של תגליות.
ליאור הוא מורה המתמחה באומנויות לחימה (חגורה שחורה סאג' 1, Wu Wei Gung Fu), מאמן כושר גופני מוסמך מטעם מכון וינגייט ופיזיותרפיסט (B.P.T, אוניברסיטת תל אביב) המרצה באופן קבוע על אנטומיה ופציעות ספורט. במילים אחרות, ליאור מבין את חשיבות התנועה והשפעתה על כל איבר בגוף.

בנוסף ליכולותיו האתלטיות וכישוריו המרשימים כמורה וכמרצה, ליאור לומד את שיטת עידו פורטל מעידו עצמו ותלמידיו, וכן לומד כלים נוספים שמתפתחים בעולם התנועה. השיטה הידועה והמהפכנית של עידו שחלצה את הדרך ליצירת קהילת תרבות התנועה “Movement Culture”, משלבת אלמנטים של קפוארה ואומנויות לחימה אחרות עם ריקוד, התעמלות קרקע, יוגה ועוד - על מנת ליצור גישה ללמידה ותרגול שגדולה מסכום חלקיה בכל הנוגע לתנועה.
אלפי אנשים בארץ ובעולם כבר אימצו את השיטה – החל מספורטאים ידועים ועד לאנשים מן השורה שפשוט רוצים לשפר גמישות, חוזק, מוביליות, סיבולת ושליטה כללית על הגוף - וכעת שיעורי התנועה שלנו מועברים בהשראתה.

lior

לשלוט בצורה מלאה על תנועות הגוף

כיום אנשים נוטים להתמקד באימון כושר ספציפי, בין אם מדובר באימון יוגה או פילאטיס, משחק כדורגל או כדורסל, קרוספיט או ריצה סביב השכונה. אבל, אחרי זה אנחנו מתפלאים למה אנחנו לא מתפקדים טוב או נפצעים כשאנחנו מנסים אימון אחר

על פי גישה תנועתית לאימונים, במקום להגביל את עצמנו לעסוק רק בתחום מסוים, להיות ספורטאי ריצה, קפיצה לרוחק, או אפילו להגדיר את עצמנו בתור בטטות כורסה, עלינו להתחיל לחשוב על עצמנו בתור כבני אדם. ובני אדם, הם בראש וראשונה יצורים תנועתיים, עם מכלול רחב מאוד של תנועות.

יש תינוקות שהולכים לפני שהם זוחלים, אבל הם בהחלט לא עושים פארקור! (לא בכוונה, בכל אופן). לכן איננו אמורים לצפות מעצמנו להתמחות בתנועות מורכבות ובענפי ספורט ספציפיים תוך התעלמות מתנועות בסיסיות "כלליות", כמו זריקה, תפיסה, גלגול, הליכה, ריצה, קפיצה, וכן, גם זחילה. האם אתם עושים את כל אלו באימונים שלכם?

lior

הכול קשור

לאימון גופני רגיל יש בהחלט יתרונות, אבל פעמים רבות הוא לא מכין אותנו מספיק לתנועות מורכבות או לרכישת מיומנויות חדשות. למה? פשוט מאוד, הוא מתמקד באיברים ספציפיים (רגליים, זרועות, ישבן, שרירי דלתא), זונח היבטים תנועתיים רבים ונותן בדרך כלל עדיפות לאסתטיקה על פני פונקציונליות אמיתית.

הגוף אינו רק אוסף של איברים נפרדים העומדים בפני עצמם, כמובן. הוא יחידה אחת הוליסטית. הכול משפיע - ומתבסס - על היתר. לכן, אם אתם רוצים לפתח יכולות וחוזק של כל הגוף, הפתרון הוא להתמקד בכל הגוף – ולא לשכוח פשוט ליהנות.

lior

ללמוד מיומנויות ולהרשים את החברים

רק תחשבו על כל הדברים הכיפיים שאהבתם לעשות כשהייתם ילדים, כל התרגילים של משקל גוף שרואים באינסטגרם. אם אתם חושבים שאתם לא מספיק חזקים או גמישים... אתם טועים! שיעורי Movement מיועדים למגוון רחב של אנשים, נשים וגברים, בגילאים שונים, .וברמות כושר גופני שונות. זוהי תפיסה וגישה לחיים, לא מטרה. ותוך כדי התהליך לומדים תרגילים מגניבים ומיומנויות חדשות החל מסקוואטים עם משקל הגוף ברמת מתחילים ותלייה פסיבית על עליות מתח ושיטות מתקדמות יותר כמו זחילת לטאה, עמידות ידיים, סקוואט על רגל אחת ועוד, אימוני מובמנט מאפשרים לכם למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בגוף גם לשם ההנאה וגם כדי לבצע תנועות פונקציונליות נכונות – ובמקביל להיפטר מהרגלים רעים שמעכבים אתכם.

lior

לפתח אינטיליגנציה תנועתית

המחקר מצא כי למידת מיומנויות מוטוריות חדשות היא אחת הדרכים המהירות לפיתוח קשרים עצביים חדשים במוח, אשר משפרים לא רק את הביצועים במשימות פיזיות אלא גם קוגניטיביות. במילים אחרות, כאשר מאמנים חלק מסוים בגוף במכון כושר משתמשים רק בתנועה אחת שחוזרת על עצמה. כאשר מתמקדים ב-Movement אפשר ללמוד תנועות חדשות רבות בשיעור אחד ולפתח קשרים חדשים אשר יקלו עליכם ללמוד מהר יותר, בכל היבט בחיים.

lior

להגן על עצמכם מפני פציעות

באותה מידה שתזונה המבוססת על 100% חסה לא תעשה לכם טוב, כך גם אימון או שגרה המתמקדים בתנועה מבודדת ותרגילים חוזרניים בלבד יכול לעשות לכם בטווח הארוך לא טוב. שלא נדבר על לא להתאמן בכלל ולשבת כל היום.

אימוני Movement נועדו גם לסייע לפתור בעיות כאלו בדיוק, הנובעות גם מאורח החיים המודרני, שבו אנו מרבים לשבת (כמו כאבי גב וכתפיים יציבה לא נכונה ושרירים תפוסים), וגם מאימונים גופניים לא מגוונים. Movement מחליפה את הדפוסים המזיקים האלו ב"תזונה מאוזנת" של תנועה כחלק מחיינו, ופועלת לשיפור יסודות המוביליות, להגן על המפרקים ולהכנת הגוף לקראת כל אתגר.

lior

Movement ואומנויות לחימה: לקבל בברכה את הלא נודע

אז האם צריך לדעת אומנויות לחימה כדי להשתתף בשיעור Movement? ממש לא. אבל שיעור Movement כן שואב אלמנטים מאומנויות לחימה, ואלו שמתאמנים בעצמם באומנויות לחימה יוכלו לקבל כלים מעולים לשיפור היכולות שלהם מתוך שיעורי המובמנט.

מה שחשוב ב-Movement זה לקבל בברכה את הלא נודע. במקום לבצע שוב ושוב אותן תנועות או שיטות שחוזרות על עצמן, אימון Movement מכין אתכם לבלתי צפוי ומאמן את מערכת העצבים והפרופריוספציה (תחושת מיקום מצב הגוף) לסיטואציות מגוונות. בקיצור, אימון בשיטה הזאת מפתח את הגוף והמוח ובמקביל, עוזר לנו להיות אומני לחימה טובים יותר.

אז בואו נתחיל לזוז!

אנו מקווים לפתוח את שיעורי התנועה בקרוב - צפו בלוח השיעורים שלנו לעדכונים כאן , או שלחו הודעה. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה. עולם שלם של Movement רק מחכה שתגלו אותו...

lior

תנועתיות (Mobility) היא חלק מלימודי Movement - גם לזה יש לנו שיעור!

בשביל לזוז, אתם צריכים שיהיה לכם מקום לזוז, וצריכים להרגיש בטוחים במקום הזה.

אנחנו לא מדברים על מקום פיזי, אלא על תחושת "מקום" בתוך עצמכם, ועל תחושת ביטחון.

מרכיב מסוים בתוך עולם המובמנט הרחב, הוא ה-Mobility - היכולת שלכם לזוז בטווחים גדולים, באופן פעיל, ובשליטה. כלומר זוהי יכולת שמשלבת גמישות עם כוח, וגם הבנה של מכאניקת הגוף.

אצל רוב האנשים, ה-Mobility מוגבלת ביותר, ומקשה עליהם לבצע אימונים אינטנסיביים, אימונים שמצריכים גמישות גבוהה, או אפילו פעולות יום יום.

בנוסף לשיעורי ה-Movement שמתוכננים להתקיים בקרוב - ליאור ורדי מקיים שיעורי מוביליות שמשמשים לעזור לאנשים להתמקד בנושא התנועתיות, הגמישות, וההבנה של האנטומיה של הגוף באופן ממוקד יותר, ובאמצעות למידה מרחוק, מאשר בשיעורים המגוונים של ה-Movement.

lior

מעדיפים להתחיל בקטן? או להוסיף בגדול? - הצטרפו לשיעורי מוביליטי!

מעוניינים להתחיל מרחוק? להתחיל במסגרת נגישה יותר או זולה יותר? או להתמקד בלשקם ולהגן על עצמכם מפני פציעות?

אז נסו את שיעורי ה-Mobility של ליאור ורדי!

שיעורי המוביליטי (=תנועתיות וגמישות) עם ליאור מועברים ב-ZOOM ישירות אליכם הביתה, ומשמשים בעצם כמו שיעור פיזיותרפיה קבוצתי - שמיועד לפתח את יכולות התנועה הבטוחה של הגוף לתנועות נכונות יותר, קלות יותר, גמישות יותר, עמידות יותר בפני נזקים ולסייע בהקלה על כאבים או החלמה מפציעות.

במסגרת השיעורים נלמדים גם חומרים עיוניים לגבי הפיזיולוגיה והאנטומיה של הגוף, בכדי לספק לכם הבנה עמוקה יותר על איך לחזק וגם לתחזק ולשמור על עצמכם תחת עומסים שונים של אימונים מגוונים.

צרו קשר עכשיו לפרטים נוספים!

המיקומים שלנו

רחוב הברקן 18, חולון